Het is bijna zover! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van MarcelCynthia - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van MarcelCynthia - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2013 | Nederland, Almere-Buiten

Het is nu dan echt bijna zo ver. Morgenmiddag vliegen Marcel en ik naar onze eerste bestemming HongKong. Mijn backpack staat al vanaf donderdag klaar (ik ben niet zenuwachtig ofzo). Maar ik heb er ook erg veel zin in.

Voor de thuisblijvers heb ik een overzicht gemaakt van waar wij wanneer zijn (zie foto).

Tot over 4,5 maand!

  • 06 Februari 2013 - 08:43

    Samantha:

    Heel veel plezier, jullie! Veel genieten, veel foto's maken en heelhuids weer terug naar huis komen!

  • 07 Februari 2013 - 13:15

    JolandaSchut:

    hallo Marcel en cynthia zijn jullie goed aan gekomen in hongkong en hebben jullie een goed reis gehad geniet maar lekker van jullie reis

  • 08 Februari 2013 - 21:59

    Jacqueline Kuyp:

    Hallo Marcel & Cynthia,
    Voor Cynthia zal ik me even voorstellen, ik ben een vroegere buurvrouw van de familie Mekkes en nog steeds bevriend met de familie, in het bijzonder met Sylvana.
    Inmiddels zijn jullie vertrokken voor jullie mooie reis. Heel veel plezier en geniet van alle mooie, spannende en leuke ervaringen.
    Ik heb me aangemeld, kan ik jullie volgen.
    Lisa is inmiddels twee weken weg, ze is op dit moment in Chiang Mai.
    Hartelijke groetjes, Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 11261

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 15 Juni 2013

Marcel en Cynthia

Landen bezocht: